Збірник завдань: проєкти, вправи, задачі, тести, презентації для школярів
Головна сторінка
Презентації
Тести
Методичні розробки
Техніка безпеки
Про автора
Команди для олівця
Запрограмуйте виконавця для малювання фігури, букв та слова.
Тема (розділ):
Алгоритми та програми
Тема уроку:
Малювання
Клас:
5
Тривалість:
1 урок
Програмне забезпечення:
Scratch
—
1.
Завантажити
друковані завдання для кожного учня.
2. —
3. —
Оцінювання:
2
збереження, старанність :)
2
фігура № 1
2
буква № 2
2
буква № 3
4
слово № 4
12 балів
Немає коментарів:
Дописати коментар
Новіша публікація
Старіша публікація
Головна сторінка
Немає коментарів:
Дописати коментар